log
هیچکس نمیتواند دردم را بفهمد...!!


ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . .
ஜ..مـכتی است کفه ترازویم تعادل نــ ـ ـ ـכارכ... כستانم خالیست امـــا כلم پــ ـ ــ ـ ــرஜ

بارون که میزنه این آسمون منو دیوونه می کنه
اون گریه می کنه هی پابه پای من تو این خیابونا 
من گریه می کنم، اون گریه می کنه
بارون که می زنه باز جای خالیه تو درد می کنه
تو کوچه های شهر می فهمم اینو من
تنهایی آدمو ولگرد می کنه
من هنوز نگرانتم وقتی که بارون می باره
نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بذاره
من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه
یکی اینجاست که مردن واسه ی تو زندگیشه
بعد تو با کسی قدم نمی زنم از کوچه ها بپرس
سیگارای من ترکم نمی کنن باور نمی کنی، ازپاکتا بپرس
من هنوز نگرانتم وقتی که بارون می باره
نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بذاره
من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه
یکی اینجاست که مردن واسه ی تو زندگیشه
من هنوز نگرانتم...
من هنوز نگرانتم...!!

 

http://uploadtak.com/images/y268_Farzad_Farzin__Negar.mp3

 

+حـــــــــــوا که بغض کند
حتی خـــــــــــدا هم 
اگر اجازه برداشتن سیب را بدهـــــد
چیزی به جز اغــــــــــــــــــوش ادم ارامش نمی کند .



نظرات شما عزیزان:

Emo Girl
ساعت15:41---26 مهر 1392
تنها یک برگ مانده بود ...

درخت گفت : منتظرت میمانم !



برگ گفت : تا بهار خداحافظ !

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود ...


پاسخ:خیلی قشنگ بود...مرسی


ناتاناییل عاشق
ساعت21:48---25 مهر 1392
انقدرسبزی درخاطرم....
که هزاران خزان هم
برگی ازیادت را زردنمیکند!!!


تینا
ساعت19:56---21 مهر 1392
دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی ، بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشکهای لعنتی …

دلتنگ
ساعت17:30---21 مهر 1392
مرسی ازینکه اومدی

هاد______________ی
ساعت19:41---20 مهر 1392
عشق یک اتفاق است ، نه انتخاب !

اگر انتخاب باشد ، با یک اتفاق از بین می رود !


fatemeh
ساعت15:39---20 مهر 1392
گاهی فکر میکنم روی دستان خدا مانده ام...
خسته اش کرده ام..
خودش هم نمیداند بامن چه کارکند...!!


AMIR
ساعت15:27---20 مهر 1392
نیا باران، زمین جای قشنگی نیست!من از جنس زمینم خوب می دانم که اینجا جمعه بازار است!و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه می دادنددر این جا قدر مردم را به جو اندازه می گیرنددر اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرندنیا باران، زمین جای قشنگی نیست!من از جنس زمینم خوب می دانم که گل در عقد زنبور است!ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست می دارد!!!



هاد______________ی
ساعت21:37---19 مهر 1392
آرزو میکنم زمانی که دلم از قهر زمانه

قطره قطره از چشمانم فرو میچکد

برای گریستن هرگز شانه هایت را کم نیاورم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 19 مهر 1392| 20:9|yasaman|

About


منم یه دخترم ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ بـآز آمــבمــ.. بـﮧ جـآیــے ڪـﮧ تعلـقــ בآرمــ.. بـﮧ یـڪ اتـآقــ سیـآه ، پـر از פـرفـ ـهـآے לּــآگفتــﮧ פֿـلـوتــ مـלּ و سیــگـ ـــآرمــ... בوبـآره مـےלּـویسمــ از פـرفـ ـهـآیــے ڪـﮧ وآهمـﮧ בآرمــ.. یـڪ בلــ پـر از رویـآـهـآے وآهـــے.. ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . . . ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ لطفا ارشیـــــــــو مطالبــــــــــ هــم یه نگاهـــی بندازینـــــ ..
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive